مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 07:332014-10-26سياسي

همزمان با اولین روز محرم انجام شد تشییع شهید گمنام در روستای نودیجه گرگان


مراسم تشییع شهید گمنام و وداع با پیکر مطهر او، همزمان با اولین روز ماه محرم، با حضور پرشور عزاداران حسینی، در روستای نودیجه گرگان برگزار شد.

- " از گرگان، این مراسم که در قالب یادواره 20 شهید روستای نودیجه صبح امروز برگزار شد، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، نیز حضور داشت.

براساس این گزارش، ضمن عزاداری سرور و سالار شهیدان، رزمندگان دفاع مقدس، خاطرات خود را از این دوران بیان کردند.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای نودیجه گرگان در یادواره 20 شهید این روستا گفت: شهداء از جمله شفاعت کنندگان روز قیامت هستند، آنها میراثی برای ما به جا گذاشتند که روز قیامت باید به آنها پاسخ بدهیم.

حجت‎الاسلام محمد قطب‎آبادی اظهار کرد: میراث شهدا، نظام اسلامی و امنیت در سایه ولایت فقیه است، بنابراین باید قدر این نعمت‎ها را دانسته و از آنها حفاظت کنیم تا مبادا روز قیامت شرمنده شهدا شویم.

  به گفته وی، این یادواره با هدف تکریم شهدای این روستا، عشق و علاقه مردم به نظام و انقلاب اسلامی و نقش آنها در هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

با یک یا چند یادواره نمی‎توان به شهدا ادای دین کرد این روحانی مبلغ ماه محرم خاطرنشان کرد: شهدا به قدری منزلت دارند که با برگزاری یک یا چند یادواره نمی‎توان به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با اولین روز محرم انجام شد تشییع شهید گمنام در روستای نودیجه گرگان

همزمان با اولین روز محرم انجام شد تشییع شهید گمنام در روستای نودیجه گرگان