مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 06:282014-10-26پزشكي

هشدار! ورود غیرمتخصصان به حوزه "زیبایی" و "پوست"


دبیرعلمی کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر گفت: متاسفانه امروزه بسیاری از افراد سودجو با تبلیغات دروغین خصوصا در بحث زیبایی پوست دکان باز کرده اند و خودسرانه بدون داشتن تخصص در زمینه پوست اقدامات درمانی انجام می دهند، - این افراد صدمات جبران ناپذیری را به سلامت افراد وارد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر علیرضا فیروز با بیان اینکه کنگره امسال نسبت به سال های گذشته دارای ویژگی های خاصی است، اظهار داشت: در این دوره از کنگره 34 سخنران از 14 کشور دنیا که جزو سرآمدان رشته تخصصی پوست هستند آخرین نتایج و تحقیقات خود را ارائه می دهند، ضمن اینکه در زمینه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه بیماری های پوستی، زیبایی و لیزر نیز بحث و تبادل نظر می کنند.

وی افزود: برگزاری چنین همایش هایی در درجه اول باعث می شود از تحقیقات و دستاوردهای نوین دنیا در تشخیص بیماری و درمان بهره بریم و از آن در برنامه های علمی، آموزشی و پژوهشی داخل کشور استفاده کنیم.

دبیرعلمی کنگره تازه های پوست درخصوص جایگاه کشورمان در دنیا بیان کرد: خوشبختانه در 10 سال اخیر در علوم پزشکی رشد چشمگیری داشتیم تا جایی که بیشترین افزایش تعداد مقالات پزشکی را در دنیا داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار! ورود غیرمتخصصان به حوزه "زیبایی" و "پوست"

هشدار! ورود غیرمتخصصان به حوزه "زیبایی" و "پوست"