مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 06:182014-10-26اجتماعي

نظرات کارگروه پارازیت اجرایی شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تشکیل کمیته پارازیت، گفت: انتظار می رود نظرات این کارگروه مورد توجه قرار گیرد و اجرایی شود.

- معصومه ابتکار در گفت و گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در خصوص آلودگی صوتی، اظهارکرد: سازمان محیط زیست دارای مصوبه حدود استاندارد به تفکیک روز، شب و کاربردهای مختلف است، به طور مثال در کاربری مسکونی حد استاندارد صدا باید کمتر از 50 دسی بل و در شب کمتر از 45 دسی بل باشد.

وی تاکید کرد: در صورتیکه این استانداردها توسط منبع خاصی نقض شود ادارات کل حفاظت محیط زیست موظف به برخورد و رفع مزاحمت است.

ابتکار با بیان این که موضوع پارازیت ها را از مدت ها پیش از طریق وزیر ارتباطات پیگیری شده و جلساتی با حضور سازمان توسط این وزارتخانه برگزار شده است، گفت: بر اساس اندازه گیری ها و رصد دقیق شرایط و وضعیت در این کارگروه نشان می دهد که این نوع استفاده از امواج خیلی در دنیا سابقه طولانی ندارد و نسبت به آثار و عوارض و آسیب های آن اطلاعات زیادی در اختیار قرار ندارد.

وی افزود: این کارگروه جمع بندی خود را به کمیته ای متشکل از وزرا منتقل کرده و آن کمیته نیز پس از تشکیل جلسه نظر نهایی خود را در این خصوص با رعایت جوانب احتیاط برای محیط زیست و سلامت مردم اعلام کرده است که انتظار می رود نظرات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات کارگروه پارازیت اجرایی شود

نظرات کارگروه پارازیت اجرایی شود