مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 05:532014-10-26فرهنگي

سفر به آلمان، جایزه بهترین نقاش دامون فر/آقای مداد به ایران می آید


بهترین نقاش زیر 25 سال در پنجمین دوره دوسالانه نقاشی دامون فر، جایزه سفر به آلمان و حضور در آکادمی هنر فابرکاستل را از آن خود کرد.

- "، آیین اختتامیه دوسالانه نقاشی دامون فر توانسته بود طیفی وسیع از چهره های شاخص جامعه تجسمی و به خصوص جوانان هنرمند را در سینما گالری پردیس ملت گردهم آورد.

در آغاز این مراسم سیف الله پویاراد مدیر دوسالانه نقاشی دامون فر در سخنانی گفت: به شوق 0 ساله شدن دوسالانه نقاشی دامون فر، در پوست خود نمی گنجم؛ این سال ها مثل برق و باد گذشت به لطف خدای مهربان و راهنمایی های نخبگان جامعه هنری، دامون فر توانست زمینه ابراز وجود قریب به 8 هزار نقاش نوجوان و جوان از سراسر ایران را فراهم کند و در این میان استعدادهای درخشانی معرفی شدند که امروزه مایه مباهات همه ما هستند.

وی افزود: بارها گفته ام بخش خصوصی برای حضور پررنگ در عرصه هنر نیازی به فرش قرمز ندارد، نگاه مهربان متولیان امور کافی ست، خرسندم که امروز دولت پشتیبان بزرگ چنین مهمی ست ؛ البته با هدف ترغیب جدی بخش های بزرگ مالی نظیر آنچه در ورزش رخ داده و صنایعی پولساز و به خصوص بانک ها جذب اسپانسری ورزش شدند و از معافیت های مالیاتی بهره مند شدند  چنین مهمی برای رونق هنر الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به آلمان، جایزه بهترین نقاش دامون فر/آقای مداد به ایران می آید

سفر به آلمان، جایزه بهترین نقاش دامون فر/آقای مداد به ایران می آید