مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 05:482014-10-26اقتصادي

هفت باشگاه سوارکاری در همدان فعالیت می کنند/ هیئت های شهرستانی نیازمند توجه


رییس هیئت سوارکاری استان همدان گفت: استقبال بخش خصوصی در همدان از صنعت اسب مناسب بوده به طوری که در حال حاضر هفت باشگاه سوارکاری در همدان فعالیت می کنند.

- سید وحید برقعی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به فعالیت بخش خصوصی در زمینه باشگاه سوارکاری اظهار داشت: هفت باشگاه و مرکز پرورش اسب به نام های باشگاه سوارکاری آذرخش، باشگاه سوارکاری ابن سینا، باشگاه سوارکاری اکباتان، باشگاه سوارکاری ایثار، باشگاه سوارکاری آنادانا و باشگاه سوارکاری شبدیز از باشگاه های همدان هستند.

وی افزود: همچنین در شهرستان رزن مزرعه دیمور، باشگاه سوارکاری فرشید در ملایر و یک باشگاه نیز در مجموعه علیمردیان نهاوند فعال هستند و اسدآباد، بهار و تویسرکان نیز به دنبال توسعه این ورزش هستند.

رییس هیئت سوارکاری استان همدان با اشاره به سیاست های هیئت سوارکاری استان همدان بیان کرد: یکی از برنامه ها و سیاست های اصلی هیئت سوارکاری استان توجه به هیئت های شهرستانی و گسترش آنها است.

برقعی عنوان کرد: در حال حاضر سه شهرستان ملایر، نهاوند و رزن در رشته سوارکاری فعالیت می کنند و دارای رییس هیئت شهرستان هستند اما این تعداد هیئت برای استانی که قطب سوارکاری کشور است، کافی نیست و در آینده سایر شهرستان های استان را نیز فعال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت باشگاه سوارکاری در همدان فعالیت می کنند/ هیئت های شهرستانی نیازمند توجه

هفت باشگاه سوارکاری در همدان فعالیت می کنند/ هیئت های شهرستانی نیازمند توجه