مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 05:032014-10-26سياسي

"پدافند غیرعامل" ضامن امنیت پایدار/ آموزش پیش نیاز مهم در پیش برد اهداف در همدان


پدافند غیرعامل بهترین، ارزان ترین و موثرترین راهبرد برای افزایش آمادگی، ارتقا توانمندی، تضمین امنیت پایدار و مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است که با تاریخ و زندگی بشر عجین است و انسان از همان ابتدا به اشکال و انحاء مختلف به این موضوع توجه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دفاع در طول تاریخ همیشه جزء مهمی از زندگی بشر بوده زیرا اقدامات دفاعی انسان سبب دفع یا کاهش میزان اثر تجاوز مهاجمان می شود.

اما از سویی چگونگی دفاع به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد و انسان ها در دوران حیات خود سعی کرده اند تا با استفاده از عقل و تدبیر و اراده خود بهترین راه دفاع را در وضعیت های متفاوت، در مقابل تهاجم دشمنانشان انتخاب و آن را به کار ببندند.

در این ارتباط اقدامات دفاعی انسان همیشه با استفاده از سلاح وتجهیزات جنگی نبوده بلکه در موارد زیادی انسان برای دفاع، شیوه هایی را به کار برده که سلاح و تجهیزات جنگی در آن نقشی نداشته که در دنیای امروز از آن با عنوان " پدافند غیرعامل" یاد می شود.

اما در دنیای کنونی و با توجه به اهمیت دفاع و ضرورت مقابله با بحران آشنایی با " پدافند غیر عامل" برای هر کسی ضروری است اما متاسفانه افراد بسیاری در جامعه و در استان همدان هستند که با این موضوع و حتی کارکرد " پدافند غیر عامل" آشنایی ندارند که برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"پدافند غیرعامل" ضامن امنیت پایدار/ آموزش پیش نیاز مهم در پیش برد اهداف در همدان

"پدافند غیرعامل" ضامن امنیت پایدار/ آموزش پیش نیاز مهم در پیش برد اهداف در همدان