مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 04:582014-10-26اقتصادي

ذخایر آبی در سخت ترین شرایط 6 سال گذشته/ تغییر نظام تعرفه گذاری آب و برق


قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به چالش های سنگین خشکسالی در کشور، خواستار همکاری دولت و مجلس برای تغییر در نظام تعرفه گذاری آب و برق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ستار محمودی خواستار حمایت دولت و مجلس برای تغییر در نظام تعرفه گذاری آب و برق شد و گفت: وزارت نیرو در یکسال گذشته تلاش های بی وقفه ای انجام داده و کارنامه خوبی رقم زده است.

قائم مقام وزیر نیرو به چالش های سنگینی مانند خشکسالی، وضعیت نامطلوب آب های زیرزمینی، تالاب ها، انبوه بدهی ها، عدم تراز بین قیمت تمام شده و هزینه ها و پراکندگی سطح خدمات در صنعت آب و برق اشاره کرد و گفت: تابستان گذشته، وضعیت روان آب ها در سخت ترین شرایط پس از سال 87 قرار داشته است.

وی مدیریت مصرف و تولید، دستیابی به شاخص بهره مندی 99 درصد در بخش آب شهری و برق کشور و برخورداری 79 درصدی جمعیت روستایی در بخش آب (رشد دو درصدی در یکسال گذشته) را از جمله فعالیت های وزارت نیرو عنوان کرد و افزود: وزارت نیرو اکنون جایگاه خوبی را در مجامع بین المللی رقم زده است.

محمودی اصافه کرد: وزارت نیرو همچنین توانسته در سال جاری پس از 64 سال، ریاست کمیسیون بین الملی شبکه های آبیاری و زهکشی (ICID) را به دست آورد که این امر گام بزرگی برای کارشناسان وزارت نیرو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر آبی در سخت ترین شرایط 6 سال گذشته/ تغییر نظام تعرفه گذاری آب و برق

ذخایر آبی در سخت ترین شرایط 6 سال گذشته/ تغییر نظام تعرفه گذاری آب و برق