مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 04:532014-10-26سياسي

آغاز انتخابات پارلمانی پیش از موعد در اوکراین


مردم اوکراین امروز و در شرایطی که این کشور در بحران سیاسی و اقتصادی شدیدی قرار دارد، به پای صندوق های رای گیری می روند تا 424 نماینده جدید پارلمان را در انتخاباتی پیش از موعد مقرر انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل ، مردم اوکراین امروز، یکشنبه (26 اکتبر، 5 آبان ماه) به پای صندوق های رای گیری می روند تا در انتخاباتی پیش از موعد مقرر، 424  نماینده جدید پارلمان اعلاء (رادا) را تغییر دهند که تنها 2 سال (از دوره 5 ساله نمایندگی قانونی) را سپری کرده اند.

این انتخابات در حالی برگزار می شود که اوکراین طی ماههای گذشته با بحران شدید سیاسی و اقتصادی مواجه بوده و مناطق شرق و جنوب این کشور در شرایط سخت درگیری نظامی بین استقلال طلبان و نیروهای دولتی قرار دارد.

تصمیم گیری در مورد لغو اختیارات پارلمان فعلی اوکراین در تاریخ 25 ماه آگوست (اواسط شهریورماه) از سوی پترو پروشنکو رییس جمهوری اوکراین و دقیقا 3 ماه بعد از روی کار آمدن دولت جدید، اتخاذ شد.

اهمیت انتخابات پارلمانی کنونی از آن جهت است که ترکیب دولت آینده اوکراین را مشخص خواهد کرد که در شرایط فعلی برای این کشور می تواند تعیین کننده باشد.

حوزه های رای گیری امروز، یکشنبه راس ساعت 9 صبح به وقت محلی آغاز به کار خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخابات پارلمانی پیش از موعد در اوکراین

آغاز انتخابات پارلمانی پیش از موعد در اوکراین