مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 04:332014-10-26دانش

افزایش 35 درصدی دانشجو در دانشگاه آزاد سبزوار


رییس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از افزایش 35 درصدی دانشجو در رشته های تحصیلات تکمیلی در سال تحصیلی جاری، برای این دانشگاه خبر داد.

- محمود غفوری نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان با بیان اینکه امسال پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلات تکمیلی برای دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار 35 درصد افزایش داده است، گفت: یکی از راهکارها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی برای دانشگاه ها حرکت به سمت تحصیلات تکمیلی است، که بهترین راه برای این امر ازدیاد دانشجو می باشد.

وی با بیان اینکه برای افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی از سال های گذشته گام های موثری برداشته شده است، افزود: درهمین راستا سال گذشته 3 رشته کارشناسی و 4 رشته ارشد به این دانشگاه اضافه شد که امسال هم 3رشته ارشد و یک رشته در مقطع دکترا به مجموعه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار اضافه شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر 108 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه وجود دارد، اظهار کرد: حدود 30 رشته دیگر نیز به سازمان مرکزی برای اخذ مجوز درخواست داده ایم که پیش بینی می کنیم با 25 رشته از آن ها موافقت شود.

غفوری نژاد از همکاری 200 نفر عضو هیئت علمی با این دانشگاه خبر و ادامه داد: از این بین حدود 120 نفر هیئت علمی به صورت تمام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی دانشجو در دانشگاه آزاد سبزوار

افزایش 35 درصدی دانشجو در دانشگاه آزاد سبزوار