مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 01:382014-10-25سياسي

وزیر سابق اطلاعات: اسنادی دال بر کینه ورزی امریکایی ها در مذاکرات هسته ای داریم


ما اسنادی در اختیار داریم که نشان می دهد آمریکایی ها با طراحی های خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران در مدیریت جریان مذاکرات هسته ای نیز کارشکنی و کینه ورزی می کنند.

- " از بندرعباس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی با اشاره به حوادث منطقه خاورمیانه و سازماندهی جریان آمریکایی برای ایجاد تغییرات اساسی در جغرافیای عقیدتی و سیاسی این منطقه، خاطرنشان کرد: آتشی که آمریکا در دامن مردم منطقه انداخته، بی تردید شعله تنفر و خشم مردم علیه دسیسه های دنباله دار دولتمردان آمریکایی را گسترش و شدت خواهد بخشید.

وی افزود: گروه های تروریستی همچون داعش که در حقیقت مولود اتاق های فکر سیاست بازان جریان آمریکایی است، یکی از مظاهر آشکار دشمنی و کینه توزی آنها نسبت به جریان مقاومت در منطقه نیز به شمار می آید.

وزیر سابق اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کیست که نداند گروه های تروریستی همچون داعش بدون پشتوانه های سنگین مالی، فکری و تسلیحاتی جریان آمریکایی، عدد قابل توجه و توان قابل اعتنایی نیستند.

وی افزود: البته در قاموس سیاست های دولتمردان آمریکا علیه ملت های مستقل و مقاوم منطقه هر یک از گروه های تروریستی برای مقصد و هدف خاصی شکل گرفته و تاریخ مصرف خاصی دارند و پس از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر سابق اطلاعات: اسنادی دال بر کینه ورزی امریکایی ها در مذاکرات هسته ای داریم

وزیر سابق اطلاعات: اسنادی دال بر کینه ورزی امریکایی ها در مذاکرات هسته ای داریم