مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 01:022014-10-25ورزشي

بازگشت کاروان ورزشی غدیر از بازیهای پاراآسیایی


دومین گروه از کاروان ورزشی جانبازان و معلولان کشورمان (غدیر )، شنبه شب از بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی به میهن بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر، اعضای این کاروان در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال وزیر ورزش و جوانان و برخی دیگر از مسئولان ورزشی و همچنین برخی از مردم و خانواده های خود قرار گرفتند.

هادی رضایی سخنگوی کاروان ورزشی غدیر در حاشیه مراسم استقبال در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: دومین گروه این کاروان شامل ورزشکاران حدود 10 رشته ورزشی از جمله دومیدانی، وزنه برداری، تیراندازی با کمان، بسکتبال با ویلچر بانوان و آقایان، فوتبال 5نفره، گلبال،بدمینتون و بوچیا بود.

وی افزود: صبح شنبه نیز اعضای تیم های والیبال نشسته بانوان و آقایان، فوتبال 7 نفره و تعداد دیگر از رشته دومیدانی و گروه های رسانه ای به کشور بازگشتند.

رضایی اضافه کرد: کاروان ورزشی جانبازان و معلولان کشورمان (غدیر ) در بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی توانست 37 نشان طلا، 52 نقره و31 نشان برنز و در مجموع 120 نشان را کسب کند.

رییس کمیته ملی پاراالمپیک و رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان در حاشیه مراسم استقبال گفت: تعداد نشان های این بازی ها در مقایسه با بازی های دوره قبل 50 درصد رشد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کاروان ورزشی غدیر از بازیهای پاراآسیایی

بازگشت کاروان ورزشی غدیر از بازیهای پاراآسیایی