مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 21:432014-10-25اقتصادي

معاون بهزیستی قم: مربیان در اجرای طرح بینایی سنجی کودکان دقت کنند


معاون پیشگیری بهزیستی استان قم گفت: مربیان با دقت در اجرای طرح بینایی سنجی کودکان از رشد منفی و رشد مثبت کاذب جلوگیری کنند تا بهزیستی به اهداف والای خود در اجرای این طرح دست یابد.

- حجت الله محمدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه طرح ملی بینایی سنجی کودکان سه تا شش سال از ابتدای آبان ماه به مدت 30 روز همزمان با سراسر کشور در قم آغاز شده است، اظهار کرد: پیش بینی ها حاکی از بهتر برگزار شدن این طرح ملی در سال جاری در استان قم است.

وی با بیان اینکه امسال با استفاده از تجربه هایی که در سال های گذشته به دست آورده ایم درصد رشد بالاتری در اجرای این طرح نسبت به سال های گذشته داریم، گفت: با حمایتی که مسئولان در اجرای این طرح ملی از بهزیستی خواهند داشت، طرح بینایی سنجی کودکان سه تا شش سال با درصد رشد بیشتری نسبت به سال های گذشته انجام می شود.

معاون پیشگیری بهزیستی استان قم با اشاره به دغدغه مدیرکل بهزیستی بر ضرورت پیشگیری از معلولیت ها بیان کرد: از این رو دغدغه و نگرانی در اجرای طرح های پیشگیری وجود ندارد که شرایط را برای اجرایی شدن هرچه بهتر طرح های پیشگیری از معلولیت فراهم می کند.

وی با اشاره به آموزش مربیان مهدهای کودک در سطح استان قم بیان کرد: در تلاش هستیم با دقتی که مربیان در انجام این طرح دارند رشد منفی کاذب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بهزیستی قم: مربیان در اجرای طرح بینایی سنجی کودکان دقت کنند

معاون بهزیستی قم: مربیان در اجرای طرح بینایی سنجی کودکان دقت کنند