مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 21:282014-10-25سياسي

رییس کل دادگستری استان کرمان: تصرف اراضی دولتی جرم مشهود است / ناجا برخورد کند


تصرف اراضی دولتی به عنوان جرم مشهود محسوب می شود و نیروی انتظامی باید با این جرم مشهود بلافاصله برخورد کند.

- " از جیرفت، یدالله موحد شنبه شب در شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت اظهار داشت: شورای حفظ حقوق بیت المال 6 سال است که در سطح کشور فعالیت دارد و اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به فعالیت اثربخش این شورا در استان کرمان بیان داشت: رویکرد این شورا پیشگیری از تصرفات اراضی است و در گام نخست در این راستا صدور سند و تثبیت مالکیت اراضی دولتی را دنبال می کنیم و این نخستین ضرورت در بحث حفظ حقوق بیت المال است که حاکمیت دولت را نسبت به این اراضی تثبیت می کنیم.

موحد با بیان اینکه در استان کرمان، سند مالکیت 90 درصد اراضی دولتی به نفع دولت ثابت شده و به دنبال صدور سند تک برگی آنها هستیم، افزود: اگر حدود اراضی مشخص شود از بسیاری تصرفات جلوگیری می شود و باید در این راستا هماهنگی لازم در منطقه جنوب کرمان بین راه و شهرسازی، منابع طبیعی و ثبت اسناد باشد.

وی با اشاره به بروز مشکلاتی به دلیل نبود، تعامل بین دستگاه های اجرایی مربوط در برخی شهرهای استان در زمینه تغییر و تحول اراضی دولتی خاطرنشان کرد: اراضی دولتی وقتی وارد محدوده شهر می شوند، باید سریع به راه و شهرسازی واگذار شود تا این خلأ، باعث سوء استفاده از این اراضی نشود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری استان کرمان: تصرف اراضی دولتی جرم مشهود است / ناجا برخورد کند

رییس کل دادگستری استان کرمان: تصرف اراضی دولتی جرم مشهود است / ناجا برخورد کند