مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 21:132014-10-25اقتصادي

استاندار لرستان تصریح کرد سود بالا عامل بازدارنده در دریافت وام توسط صنایع لرستان


نرخ بالای سود تسهیلات بانکی موجب شده است، برخی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی با وجود مشکلات مالی فراوان و کمبود نقدینگی از دریافت وام صرف نظر کنند.

- " از بروجرد، هوشنگ بازوند امشب در حاشیه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانک ها نحوه تعیین سود بانکی و میزان نهایی آن را اعلام کنند، تا وام گیرنده پیش از اقدام به این کار شرایط را سنجیده و بتواند به درستی تصمیم گیری کند تا در این صورت جلو تبعات منفی بعدی گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان لرستان، بانک های عامل در اعطای تسهیلات و بهره بانکی آنها تجدیدنظر کنند، چرا که در صورت ادامه روند شرایط موجود، مشکلات به قوت خود باقی مانده و برطرف نمی شوند.

استاندار لرستان افزود: اعطای وام با بهره بانکی 27 درصد و بعضا بیشتر شایسته و منطقی نبوده و در استانی همچون لرستان آن هم با نرخ بیکاری نگران کننده، گره گشا و کارگشا نیست.

بازوند ادامه داد: ادامه این روند در استان لرستان نه تنها به نفع مردم نبوده، بلکه به زیان آنهاست و در حکم مانعی بازدارنده در سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان عمل می کند.

وی تصریح کرد: بانک ها موظفند افرادی را که تمایل به دریافت تسهیلات ندارند به دبیرخانه کارگروه اشتغال عودت دهند، تا طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان تصریح کرد سود بالا عامل بازدارنده در دریافت وام توسط صنایع لرستان

استاندار لرستان تصریح کرد سود بالا عامل بازدارنده در دریافت وام توسط صنایع لرستان