مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 21:022014-10-25بين الملل

جولیان آسانژ : گوگل در خدمت سازمان سیا امریکا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ریانووستی از مسکو، جولیان آسانژ یکی از بنیانگذاران سایت ویکیلیکس و سردبیر آن در مقاله ای که در مجله نیوزویک منتشر شد گفته است گوگل دیگر نه یک شرکت اینترنتی بلکه یک انحصار همه جانبه است که از نزدیک در دستورکار سیاسی امریکا مشارکت دارد.

این مقاله که در آن آسانژ ارتباط گوگل را با کاخ سفید آشکار می کند بر اساس ملاقات سردبیر ویکیلیکس با اریک اشمیت رییس گوگل نوشته شده است.

آسانژ نوشته است با افزایش تسلط گوگل بر دنیای اینترنت و فن آوری سایبر، این شرکت به محل دریافت اصلی اطلاعات برای خیلی ها تبدیل شده است.

نفوذ گوگل بر انتخابها و رفتارهای کلیت بزرگی از افراد بشر به معنای داشتن قدرت واقعی برای تحت تاثیر قرار دادن مسیر تاریخ است.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز ، دولت جرج دبلیو بوش رییس جمهور سابق امریکا در سال 2003 به شکل مخفیانه به آژانس امنیت ملی این کشور (ان اس آ) اجازه داد تا بدون داشتن مجوزهای تصویب شده قضایی که برای انجام فعالیت های جاسوسی در داخل امریکا لازم است از امریکایی ها و اتباع خارجی در جستجوی شواهدی حاکی از فعالیت های بالقوه تروریستی جاسوسی کند و با این کار قانون نظارت اطلاعاتی خارجی را به شکلی موثر نقض کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولیان آسانژ : گوگل در خدمت سازمان سیا امریکا است

جولیان آسانژ : گوگل در خدمت سازمان سیا امریکا است