مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 20:582014-10-25سياسي

فارس گزارش می دهد موزه تاریخی دهکده کندلوس نباید بسته بماند


با وجود اینکه موزه کندلوس در تمام طول سال می تواند پذیرای گردشگران زیادی باشد اما از اواسط پاییز تا بهار تعطیل است؛ گردشگران زیادی از راه های دور به این مجموعه تاریخی می آیند اما با درب بسته مواجه می شوند.

- " از نوشهر، کمتر کسی را می توان یافت که روستای کندلوس و موزه معروف فرهنگی و تاریخی اش را در استان مازندران نشناسد؛ روستایی که نخستین روستای برتر و هدف گردشگری استان مازندران است و موزه اش نیز نخستین و تنها موزه فرهنگی و تاریخی روستایی در جهان است.

موزه کندلوس حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی بسیار زیادی است تا امروز همه با افتخار و با سری بلند از این روستا و موزه اش در هر نقطه از کشور و حتی خارج از کشور نام می برند و از آن سخن می گویند.

حقیقت کلام اینکه موزه فرهنگی و تاریخی کندلوس با وجود عظمت و هیبت و جایگاه بسیار رفیعی که دارد و به نوعی آبروی استان مازندران محسوب می شود اما همواره از حمایت های مسئولان استان مازندران در ادوار مختلف محروم مانده است تا جایی که امروز حتی درآمد حاصل از فروش بلیط به بازدیدکنندگان نیز کفاف هزینه های برق آن را نمی دهد.

برای آنکه بیشتر به جایگاه پرعظمت این موزه پی ببریم به سراغ چند تن از مسافران و گردشگرانی که بازدید از موزه کندلوس را به دیگر نقاط گردشگری کشور ترجیح دادند و مسافت های بسیار زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد موزه تاریخی دهکده کندلوس نباید بسته بماند

فارس گزارش می دهد موزه تاریخی دهکده کندلوس نباید بسته بماند