مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 20:082014-10-25سياسي

توسط مدیرکل شیلات هرمزگان صورت گرفت انتصابات جدید در شیلات هرمزگان


طی احکامی جداگانه از سوی مدیرکل شیلات هرمزگان و در مراسمی انتصابات جدیدی در این اداره کل صورت گرفت.

- " از بندرعباس، سیدپرویز محبی مدیرکل شیلات هرمزگان امشب در این مراسم با اشاره به نقش نیروی انسانی در ارتقای جایگاه و پیشبرد اهداف یک سازمان گفت: این انتصابات جدید در همین راستا انجام شده است.

در این احکام عبدالکریم ستوده به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، مسعود بارانی عنوان سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، جلال رزمجویی به عنوان سرپرست امور مالی شیلات هرمزگان و عبدالمجید مقصودی رییس اداره بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان به عنوان مشاور مدیرکل شیلات هرمزگان در امور صید و صیادی منصوب شدند.

همچنین محمد جوانمرد به سمت رییس اداره هماهنگی و امور شهرستان های شیلات هرمزگان، خلیل حیدری به سمت رییس شیلات شهرستان میناب و محمد پرورش به سمت رییس شیلات شهرستان قشم منصوب شدند.

در همین راستا محمدعلی اعتمادنیا به سمت مسئول نمایندگی شیلات کیش و نادر شهرزاد به سمت رییس امور اداری و سرپرست روابط عمومی شیلات هرمزگان منصوب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پایان این مراسم از زحمات جواد بلارک معاون سابق برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، عبدالمجید مقصودی سرپرست سابق معاونت صید و بنادر ماهیگیری و محمد رنجبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط مدیرکل شیلات هرمزگان صورت گرفت انتصابات جدید در شیلات هرمزگان

توسط مدیرکل شیلات هرمزگان صورت گرفت انتصابات جدید در شیلات هرمزگان