مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 19:532014-10-25اقتصادي

سرپرست فرمانداری بروجرد خبر داد فعالیت 300 کارگاه تولیدی در شهرستان بروجرد


سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد گفت: از مجموع 350 کارگاه تولیدی، 300 کارگاه در این شهرستان فعال بوده و مابقی تعطیل شده اند.

- " از بروجرد، رضا آریایی امشب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان در شهرستان بروجرد، اظهار کرد: در حال حاضر معضل بیکاری به یکی از مهم ترین چالش ها در استان لرستان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از راهبردهای عملی برون رفت از این معضل، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آن در حوزه اشتغالزایی است.

این مسئول بیان داشت: طولانی بودن بازه زمانی دریافت تسهیلات بانکی، بالا بودن نرخ سود تسهیلات و وجود بدهی های معوق برخی از واحدهای تولیدی به بانک ها از مهمترین عواملی است که موجب مراجعه نکردن صاحبان آنها به بانک ها شده است.

آریایی با اشاره به تصویب اعتبار یک هزار و 500 میلیارد تومانی به استان لرستان در سفر هیئت دولت به این استان، تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن نیمی از صنایع لرستان در شهرستان بروجرد، انتظار می رود، توجه ویژه ای به این شهرستان صورت گیرد.

وی با اندک خواندن تسهیلات ارائه شده به برخی صنایع بروجرد که نقش عمده ای در اشتغالزایی و چرخه اقتصادی دارند، خاطرنشان کرد: باید نرخ تسهیلات و اعتبارات ارائه شده به اینگونه صنایع که بازدهی خوبی دارند، افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری بروجرد خبر داد فعالیت 300 کارگاه تولیدی در شهرستان بروجرد

سرپرست فرمانداری بروجرد خبر داد فعالیت 300 کارگاه تولیدی در شهرستان بروجرد