مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 19:222014-10-25اجتماعي

ابتکار: تغییر رویکرد در سیاست های بخش کشاورزی حیاتی است


اگر در سیاست های بخش کشاورزی تغییر رویکردی رخ ندهد شاهد تهدیدات جدی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر، معصومه ابتکار در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان های حفاظت محیط محیط زیست و پدافند غیرعامل کشور افزود: محیط زیست ایران آن قدر شکننده است که می تواند برای کشور معضلات جدی ایجاد کند و موسسه مطالعاتی صلح آمریکا نیز چندی پیش در گزارشی بر این موضوع اذعان کرده است که من این گزارش را به نمایندگان مجلس بازگو کردم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع محیط زیست در ابعاد اقتصادی، سلامت و امنیت گفت: محیط زیست باید در سرلوحه برنامه همه سازمان ها و دستگاهها قرار گیرد و جایگاه محیط زیست باید از بحث حاشیه ای به متن کشیده شود.

معاون رییس جمهور افزود: برای مثال آلودگی هوا می تواند تهدیدی جدی برای سلامت و اقتصاد کشور باشد و در گزارشی که مربوط به ده سال پیش است آمده بود که سالانه 9 میلیارد دلار از هزینه های درمانی کشور به سبب عوارض ناشی از آلودگی هواست.

ابتکار با اشاره به برنامه های دولت در بهبود وضع هوای کلانشهرها گفت: سال گذشته در اهواز بحران آلودگی هوا به حدی بود که چندین هزار نفر را در مدت چند روز به بیمارستان ها کشاند که باید به اینگونه تهدیدات پاسخ صریح داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: تغییر رویکرد در سیاست های بخش کشاورزی حیاتی است

ابتکار: تغییر رویکرد در سیاست های بخش کشاورزی حیاتی است