مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 18:532014-10-25سياسي

نماینده مردم قزوین در مجلس: خبرنگاری حرفه ای نیازمند آموزش و روزآمدی است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس، خبرنگاری حرفه ای را مستلزم آموزش، روزآمدی و کارآمدی دانست و بر تحقق بیش از پیش آن در میان اصحاب رسانه این استان تأکید کرد.

- " از قزوین ، داود محمدی عصر امروز در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاری، روزنامه نگاری و قلم زدن حرفه ای الزامات و اقتضائاتی دارد و نیازمند آموزش، کارآمدی و روزآمدی است که باید هرچه بیشتر دنبال شود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: زمینه مقابله با جنگ نرم و لازمه موفقیت در آن مجهز شدن به قدرت نرم است که یکی از ارکان مهم آن در دستان نهایی قلم قرار دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی موضوعات فرهنگی و جنگ نرم را از دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و ادامه داد: رسانه ها می توانند با ایفای نقش به عنوان آیینه اجتماع در تقویت ارکان نظام از طریق شکل دهی افکار عمومی مؤثر باشند.

محمدی اضافه کرد: تحقق صحیح این وظیفه روزآمدی و آموزش را می طلبد که اصحاب رسانه باید خود را به آن مجهز کنند تا بتوان در عرصه جنگ نرم نیز همچون دیگر دوران شکوهمند عمر انقلاب به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم قزوین در مجلس: خبرنگاری حرفه ای نیازمند آموزش و روزآمدی است

نماینده مردم قزوین در مجلس: خبرنگاری حرفه ای نیازمند آموزش و روزآمدی است