مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 18:372014-10-25اقتصادي

اقساط 6 ماهه برای توافق 4ماهه و... باز هم تعامل غرب


با وجود انجام تمام تعهدات ایران در چهارماه اخیر، طرف غربی تنها اجازه انجام نیمی از تعهدات در حوزه آزادسازی 2/8 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، بانک مرکزی اعلام کرد قسط سوم بدهی های سررسید شده به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، براساس توافق ایران و گروه 5+1 مبلغ 400 میلیون دلار بابت بدهی های کشور هند در قالب قسط سوم، از طریق بانک مرکزی امارات دریافت و به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منظور گردید.

با احتساب واریز قسط سوم، مبلغ 1/4 میلیارد دلار از کل مبلغ 2/8 میلیارد دلار به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز شد.

براساس تمدید 4 ماهه توافق ژنو قرار بود 2/8 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران آزاد شود اما در حالی که سررسید قسط چهارم نیز رسیده، تنها نیمی از مبلغ مذکور آزاد شده است.

برخی منابع ادعا می کنند غرب به جای 4 ماه می خواهد تعهدات خود را ظرف 6 ماه انجام دهد، حال آنکه توافق ژنو برای 4 ماه تمدید شده و نه 6 ماه! منبع: کیهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقساط 6 ماهه برای توافق 4ماهه و... باز هم تعامل غرب

اقساط 6 ماهه برای توافق 4ماهه و... باز هم تعامل غرب