مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 17:232014-10-25سياسي

مهلت به بدهکاران بانکی بی قانونی را رقم می زند


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت و مجلس آگاه باشند که مهلت دادن بانک ها به بدهکاران جهت بازپرداخت بدهی های بانکی، آفت اقتصاد کلان کشور خواهد بود.

ابوذر ندیمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: متاسفانه در حال حاضر با معضل بدهی بدهکارانی مواجه هستیم که نقدینه را از بانک ها دریافت و در بازپرداخت آن کوتاهی می کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدهکاران بانکی با درخواست مهلت مجدد جهت پرداخت بدهی هایشان ، چرخه ی نقدینگی را مختل و ضربه اقتصادی به سایرین وارد می کنند.

وی افزود: بدهکاران با استمهال از بانک ها باعث رواج بی قانونی در کشور شده و در روند مدیریت بحران اشتغال، اختلال ایجاد خواهند کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورت ادامه این روال و ممانعت بدهکاران از بازپرداخت نقدینه به بانک ها ، قانون گریزی رواج خواهد یافت.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: این قانون گریزی بدهکاران، آغاز روال هرج و مرج نظام بانکی خواهد بود و در این صورت عادت بدی در جامعه ایجاد خواهد شد و سایرین نیز این روال را ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت به بدهکاران بانکی بی قانونی را رقم می زند

مهلت به بدهکاران بانکی بی قانونی را رقم می زند