مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 16:532014-10-25ورزشي

هفته پنجم فوتبال جام آزادگان/ شکست خانگی آبادگران قم برابر استقلال قزوین


امیدهای تیم فوتبال آبادگران قم برای صعود به مرحله دوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان با شکست سنگین مقابل تیم فوتبال استقلال قزوین بر باد رفت.

- " از قم، شکست سنگین در مصاف حساس هفته پنجم لیگ فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان شیرینی میزبانی این هفته را به کام فوتبالیست های تیم آبادگران قم تلخ کرد و امیدهای این تیم برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات تا حد زیادی کمرنگ شد.

پنجمین بازی تیم فوتبال آبادگران قم در مسابقات این فصل فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان مقابل استقلال قزوین با ثبت چهارمین شکست در کارنامه نماینده فوتبال قم همراه بود تا آبادگران تقریبا هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشد، ضمن اینکه نیمه نخست این دیدار بدون گل بود و در نیمه دوم تعداد چهار گل به ثمر رسید که سهم میهمان قزوینی سه گل بود که دو گل آن از روی نقطه پنالتی به دست آمد.

نماینده قم در دیدارهای آتی لیگ آزادگان یک شانس برای صعود دارد و آن اینکه در تمام هفته های باقی مانده تمام حریفان ببازند و این تیم نیز همه حریفان را شکست بدهد، ولی با نتایجی که این تیم تاکنون کسب کرده تحقق چنین اتفاقی از تیم آبادگران بعید است.

تیم فوتبال آبادگران قم عصر امروز در پنجمین هفته از بازی های دور نخست مرحله گروهی رقابت های فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته پنجم فوتبال جام آزادگان/ شکست خانگی آبادگران قم برابر استقلال قزوین

هفته پنجم فوتبال جام آزادگان/ شکست خانگی آبادگران قم برابر استقلال قزوین