مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 16:382014-10-25حوادث

عامل تیراندازی در بروجرد دستگیر شد


ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و تمام راههای خروجی را مسدود کرده و یکی از پرسنل با مشاهده خودرو یک تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک و خودرو متوقف شد.

- فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از دستگیری عامل تیراندازی در کمتر از 10 دقیقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ دلیری در این رابطه گفت: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک نفر در ترمینال ملایر روبروی نمایندگی ایران خودرو اقدام به تیراندازی کرده است پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: ماموران به محل مورد نظر عزیمت و با برسی لازم مشخص شد فردی با یکدستگاه پژو پارس به منظور ارعاب کارکنان نمایندگی ایران خودرو اقدام به شلیک تیر کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خاطر نشان کرد: بلافاصله طرح مهار اجراء و خودرو یاد شده در میدان نواب مشاهده و به وی دستور توقف دادند اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به گمان اینکه می تواند از دست قانون بگریزد، از محل به سمت گلدشت گریخته و سعی کرد از مهلکه فرار کند اما غافل از اینکه ماموران دست از تعقیب وی بر نمی دارند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و تمام راههای خروجی را مسدود کرده و یکی از پرسنل با مشاهده خودرو یک تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک و خودرو متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تیراندازی در بروجرد دستگیر شد

عامل تیراندازی در بروجرد دستگیر شد