مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 16:232014-10-25سياسي

سرمایه گذاری در زمینه پدافند غیرعامل در لرستان ضروری است


مدیر کل پدافند غیر عامل استان لرستان با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در زمینه پدافند غیرعامل در استان ضروری است، گفت: - مهمترین ثمره آمادگی پدافند غیرعامل بازدارندگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ناصر سپهوند در صبحگاه مشترک پدافند غیرعامل که با حضور مسئولان و کارکنان انتظامی لرستان و اعضای پدافند غیرعامل در میدان صبحگاه ستاد این فرماندهی برگزار شد، با اشاره به اهمیت حیاتی سرمایه گذاری در زمینه پدافند غیرعامل، بیان داشت: پرداختن به پدافند غیر عامل، یک ماموریت همیشگی است.

وی ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی لرستان و کارکنان این فرماندهی در برگزاری این مراسم افزود: بازدارندگی مهم ترین ثمره آمادگی در زمینه پدافند غیرعامل است و سرمایه گذاری در این راستا به نوعی آسایش و آرامش را نیز برای مردم و مسئولان یک کشور به ارمغان خواهد آورد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان لرستان با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل از سه عنصر مردمداری، مردمیاری و مردمبانی تشکیل شده است، اظهار داشت: مهمترین ثمره آمادگی پدافند غیرعامل بازدارندگی است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان لرستان نیز در این مراسم با اشاره به سه عامل مهم آمادگی، آموزش و آینده نگری در بحث پدافند غیرعامل تصریح کرد: پدافند غیرعامل تنها با تهاجم دیگر کشورها و دفاع از تمامیت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در زمینه پدافند غیرعامل در لرستان ضروری است

سرمایه گذاری در زمینه پدافند غیرعامل در لرستان ضروری است