مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 16:232014-10-25سياسي

شرح رابطه آیت الله مهدوی کنی و رهبر انقلاب


پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گزارشی را با عنوان «هشت برش از رابطه آیت الله مهدوی کنی و رهبر انقلاب» منتشر کرده است.

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گزارشی را با عنوان هشت برش از رابطه آیت الله مهدوی کنی و رهبر انقلاب منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن کامل این گزارش به شرح ذیل است:آیت الله محمدرضا مهدوی کنی از شاگردان بارز امام خمینی رحمه الله و یاران نزدیک رهبر انقلاب در صبح روز سه شنبه 29 مهر 1393 پس از گذراندن پنج ماه بیماری و بستری بودن در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

رهبر معظم انقلاب در پیامی که به مناسبت ارتحال این عالم برجسته ی دینی و انقلابی صادر کردند، ایشان را یک سیاستمدار صادق و انقلابی صریح دانستند که هرگز ملاحظات شخصی و انگیزه های جناحی و قبیله یی را به حیطه ی فعالیت های گسترده و اثرگذار خود راه نداد.

از منظر حضرت آیت الله خامنه ای این انسان بزرگ و پرهیزگار، همه ی وزن وزین خود را در همه ی حوادث این ده ها سال در کفه ی حق و حقیقت نهاد و در دفاع از راه و سیره ی انقلاب و نظام، کوتاهی نورزید.

عباراتی که ایشان در پیام خود به کار برده اند، حاکی از آشنایی نزدیک رهبر انقلاب با شخصیت این عالم بزرگوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح رابطه آیت الله مهدوی کنی و رهبر انقلاب

شرح رابطه آیت الله مهدوی کنی و رهبر انقلاب