مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 16:182014-10-25سياسي

هجمه فرهنگی دشمنان با هدف تخریب بنیان خانواده ها انجام می شود


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه لزوم آگاه سازی جوانان نسبت به برنامه های دشمنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: - این برنامه ها با هدف تخریب بنیان خانواده ها انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر شنبه در دیدار مبلغان اعزامی از قم با امام جمعه کرمانشاه، به نقش مهم مردم استان طی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم کرمانشاه با تقدیم 9800 شهید و پشتیبانی از 11 یگان نظامی نقش مهمی را در پیروزی بر دشمن ایفا کردند.

وی گفت: با وجود تنوع قومی و مذهبی در کرمانشاه، همواره وحدت و همدلی در بین مردم استان وجود داشته و همه آنها برای پیشرفت نظام یکدل بوده اند.

ریحانی همچنین به نقش مهم عشایر استان در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اشاره کرد و افزود: عشایر غیور کرمانشاهی در زمان دفاع مقدس به دفاع از مرزهای کشور پرداخته و در این راه جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با بیان اینکه دشمنان امروز فرهنگ عشایر را مورد هدف قرار داده اند، خاطر نشان کرد: مبلغان اعزامی باید قشر عشایر را با تبلیغات و تهاجمات فرهنگی دشمنان آشنا کنند.

سردار ریحانی یادآور شد: دشمنان امروز خانواده ها را مورد هدف خود قرار داده و همچنین به دنبال ایجاد تفرقه با استفاده از تنوع قومی در میان مردم کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه فرهنگی دشمنان با هدف تخریب بنیان خانواده ها انجام می شود

هجمه فرهنگی دشمنان با هدف تخریب بنیان خانواده ها انجام می شود