مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 15:432014-10-25دانش

فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور زنجان توسعه می یابد


رییس دانشگاه پیام نور مرکز زنجان گفت: اصول کار در دانشگاه ها بر مبنای تحقیق و تفحص علمی است و در این راستا فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی در این دانشگاه توسعه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احسان توابی ظهر شنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان افزود: با تأکید بر این که در راستای نیل به اهداف چشم انداز پیام نور تلاش خواهد کرد، افزود: در این راستا تمام امکانات و توانایی های خود را به کار خواهیم گرفت.

وی یادآور شد: اصول کار در دانشگاه ها بر مبنای تحقیق و تفحص علمی است و برای ارتقای دانشجویان در این حوزه، باید با وجدان کاری حرکت کرد تا به نتیجه خوبی دست یابیم.

توابی افزود: : برای ارتقای آموزش باید به صورت ایثارگرانه حرکت کنیم تا در راه علم که هدف تحقیق است، بسیار کار کنیم که دانشگاه پیام نور این ظرفیت را در خود دارد که از آینده خوبی بهره مند باشد.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز زنجان افزود: در راه دانشگاه و در همه حوزه ها کارکنان باید آراسته به وجدان کاری باشند که این مهم به عنوان یکی از مهم ترین عوامل در ارتقای بهره وری در فضای کاری و آموزشی است.

همچنین رییس سابق دانشگاه پیام نور مرکز زنجان با اشاره به این که وی از سال 1388 مسئولیت مدیریت این مرکز را بر عهده گرفته بود گفت: افزایش کادر اداری مرکز از 35 به 55 نفر، افزایش تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور زنجان توسعه می یابد

فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور زنجان توسعه می یابد