مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 15:432014-10-25سياسي

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد ایجاد دانشکده طب و دین در قم


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ایجاد دانشکده طب و دین در این استان خبر داد.

- " از قم، ابوالفضل ایرانی خواه در همایش هم اندیشی روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم که امروز در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان برخی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان قم در راستای گسترش فرهنگ اسلامی ابراز کرد: دانشگاه علوم پزشکی به استخراج ارتباط میان دو علم مهم طب و دین بسیار اهتمام داشته است.

وی از ایجاد دانشکده طب و دین در استان قم خبر داد و اضافه کرد: این دانشکده با همکاری وزارت بهداشت به بهره برداری خواهد رسید که امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود بتوانیم آموزه های اسلامی مرتبط با طب اسلامی را از طریق این دانشکده به کشورهای اسلامی و غیر اسلامی صادر کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: مسئولان نهادهای مرتبط در استان قم باید همکاری های مناسبی را برای بهره برداری از دانشکده مذکور انجام دهند تا در راستای ترویج فرهنگ اسلامی اقدام ارزشمندی انجام شود.

وی با بیان جایگاه اخلاق در به کارگیری از علم و دانش تصریح کرد: استان قم با استفاده از دانشجویان و اساتید فرهیخته خود باید در عرصه اخلاق برای دیگر استان های کشور و دانشگاه های معتبر دنیا الگو باشند تا اخلاق و ادب شیعه برای همگان به اثبات برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد ایجاد دانشکده طب و دین در قم

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد ایجاد دانشکده طب و دین در قم