مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 15:282014-10-25ورزشي

تیم ووشوی بانوان قم برابر نماینده اردبیل به پیروزی رسید


تیم ووشوی بانوان قم در لیگ برتر ووشوی بانوان کشور برابر هیئت ووشوی اردبیل به پیروزی رسید.

- محمدهادی رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته نخست رقابت های لیگ برتر ووشوی بانوان کشور امروز شنبه با برگزاری 4 مسابقه در آکادمی ملی ووشو برگزار شد و تیم ووشوی بانوان قم با اقتدار تیم هیئت ووشوی اردبیل را شکست داد.

وی گفت: بانوان قمی که امسال برای نخستین بار در تاریخ ورزش قم، در بالاترین سطح رقابتی ووشوی بانوان کشور به میدان رفته اند، در نخستین مبارزه خود موفق شدند تیم ووشوی اردبیل را با نتیجه 8 بر یک شکست دهند.

دبیر هیئت ووشوی استان قم افزود: ووشوی بانوان قم با وجود اینکه از وجود نیروی انسانی خوبی بهره مند است اما به دلیل وجود موانع مالی هرگز نتوانسته بود در لیگ بر تر باشگاه های کشور حضور پیدا کند اما این هدف امسال محقق شد.

رشیدی بیان داشت: در سایر مسابقات هفته نخست تیم هیئت ووشوی البرز 9 بر یک برابر هیئت همدان پیروز شد، دانشگاه آزاد اسلامی 7 بر یک هیئت کرمانشاه را شکست داد و هیئت سیستان و بلوچستان 8 بر صفر از سد گاز مازندران گذشت.

وی عنوان کرد: بانوان ووشوکار قمی در هفته دوم این مسابقات در حالی باید برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران به میدان بروند که اسکلت اصلی این تیم را ووشوکاران تیم ملی کشورمان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ووشوی بانوان قم برابر نماینده اردبیل به پیروزی رسید

تیم ووشوی بانوان قم برابر نماینده اردبیل به پیروزی رسید