مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 15:082014-10-25فرهنگي

40 هنرمند استان مرکزی آثار خود را در نمایشگاه مدرسه عشق به نمایش گذاشتند


فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه نمایشگاه تولیدات فرهنگی و هنری بسیجیان پایگاه ها و حوزه های مقاومت سپاه روح الله استان مرکزی با عنوان مدرسه عشق در اراک برپاشد، - گفت: 40 هنرمند در نمایشگاه مدرسه عشق آثار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد رضا رضایی، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی و هنری در بخش های نقاشی، خطاطی، نگارگری، کاریکاتور، نقاشی خط، قلم زنی، مینا کاری، خوشنویسی، انیمیشن، فیلم نامه نویسی و داستان نویسی برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه آثار تولیدی فرهنگی و هنری بسیجیان پایگاه ها و حوزه های مقاومت سپاه روح الله استان مرکزی است که حاصل فعالیت های تابستانی بسیجیان در جشنواره مدرسه عشق است.

وی بابیان اینکه 270 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید، گفت: از این تعداد 130 اثر پس از داوری منتخب و به نمایشگاه راه یافتند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با تاکید بر اینکه بیشترین آثار به نمایش در آمده از هنرمندان بسیجی شهرستان اراک است، اضافه کرد: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه از 40 هنرمند استان مرکزی است.

رضایی ادامه داد: هنرمندان شرکت کننده در این مراسم آثار هنری خود را با موضوعات آزاد در بحث استکبار ستیزی، بسیج، مذهبی، عفاف و حجاب، بیداری اسلامی و ولایتمداری به تصویر کشیدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هنرمند استان مرکزی آثار خود را در نمایشگاه مدرسه عشق به نمایش گذاشتند

40 هنرمند استان مرکزی آثار خود را در نمایشگاه مدرسه عشق به نمایش گذاشتند