مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 15:082014-10-25اقتصادي

50 درصد واحدهای احداثی پس از انقلاب در قالب مسکن مهر است


معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از 50 درصد واحدهای احداث شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قالب مسکن مهر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد اصغری مهرآبادی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر چهار میلیون و 300 هزار واحد مسکن در سطح کشور احداث شده که دو میلیون و 300 هزار واحد آن در قالب طرح مسکن است.

وی با بیان اینکه مسکن مهر از نظر کمیت از سایر پروژه های ساخت مسکن در کشور بزرگتر بود، افزود: در آغاز طرح مسکن مهر قرار بود یک میلیون 500 هزار واحد در کشور احداث شود که به این تعداد 800 هزار واحد نیز اضافه شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای این طرح در هزار و 135 شهر کشور متذکر شد: هم اکنون بیش از نیمی از واحدهای مسکن مهر کشور در قالب بافت فرسوده و خود مالکین، تعاونی ها و پروژه های سه جانبه به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به افتتاح یک میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر تا به امروز یادآور شد: ساخت 300 هزار واحد نیز به اتمام رسیده اما به دلیل آماده نشدن امکانات زیربنایی، هنوز قابل افتتاح نیست.

اصغری مهرآبادی همچنین از افتتاح 120 هزار واحد مسکن مهر در کشور تا پایان سال جاری خبر داد و در خصوص تسهیلات این واحدها ادامه داد: از ابتدای این طرح تاکنون بالغ بر 470 هزار میلیارد ریال توسط بانکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد واحدهای احداثی پس از انقلاب در قالب مسکن مهر است

50 درصد واحدهای احداثی پس از انقلاب در قالب مسکن مهر است