مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 15:082014-10-25اقتصادي

یک میلیون فرهنگی در کشور وجود دارد/ یک سوم فضاهای آموزشی کشور نیازمند مقاوم سازی


هم اکنون دو سوم مدارس کشور استاندارد بوده و و یک سوم فضاهای آموزشی کشور نیز نیازمند مقاوم سازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ظهر امروز آیین افتتاح شش پروژه آموزشی شهرستان پاکدشت با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کمریی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدیران کل استانی و کشوری و مسئولان محلی در آموزگاه هاجر برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش در این آیین شش مدرسه و مجمتع آموزشی جدید شهرستان پاکدشت را که در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان احداث شده است را افتتاح کرد.

علی اصغر فانی در این مراسم با اشاره به افتتاح شش مجتمع و مدرسه آموزشی در سطح شهرستان پاکدشت اظهار داشت: شش مدرسه جدید التأسیس در شهرستان پاکدشت با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که می تواند زمینه تحصیل بیش از سه هزار دانش آموز را فراهم کند.

رشد دانش آموزان در سطح شهرستان های استان تهران بیش از حد نرمال استوزیر آموزش و پرورش مهاجرت بی رویه را یکی مشکلات مهم آموزشی شهرستان های استان تهران عنوان کرد و افزود: شهرستان های استان تهران به دلیل نزدیکی به پایتخت با پدیده مهاجرت بیش تر مواجه هستند و این موضوع آموزش و پرورش را در تأمین فضای آموزشی با مشکلاتی روبرو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون فرهنگی در کشور وجود دارد/ یک سوم فضاهای آموزشی کشور نیازمند مقاوم سازی

یک میلیون فرهنگی در کشور وجود دارد/ یک سوم فضاهای آموزشی کشور نیازمند مقاوم سازی