مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 14:582014-10-25پزشكي

1290 بیمار کلیوی در استان زنجان شناسایی شده است


مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان از تحت پوشش بودن 1290 بیمار کلیوی در این انجمن خبرداد و گفت: تاکنون 600 بیمار کلیوی در استان پیوند کلیه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدرضا طهماسبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر با کاهش 27 درصدی در آمار ابتلا به بیماری کلیوی در استان هستیم افزود: طی شش ماه گذشته 16 نفر به آمار پیوند کلیه و 14 نفر به تعداد افرادی که تحت مراقبت و پیشگیری هستند اضافه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 400 بیمار کلیوی تحت هستند که با اطلاع‎رسانی که صورت گرفته به انجمن مراجعه کرده و تشکیل پرونده داده اند.

طهماسبی افزود: بیماران کلیوی تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی به لحاظ تامین هزینه دارو و درمان پشتیبانی می شوند تا در ابتدای کار درمان شوند و به مراحل دیالیز و پیوند کلیه نرسند که در این زمینه 10 هزار نفر طی 18 ماه اخیر به درمانگاه‎های تخصصی بیمارستان حضرت ولی‎عصر(عج) و بیمارستان بهشتی مراجعه کرده و با هزینه کم درمان شده‎اند.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان افزود: بیمار معصومه الماسی 11 ساله بود که پس از تحمل سختی‎های بسیار، شیرینی زندگی را تجربه می‎کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1290 بیمار کلیوی در استان زنجان شناسایی شده است

1290 بیمار کلیوی در استان زنجان شناسایی شده است