مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 14:532014-10-25سياسي

جریان منحرف تکفیری ابزار دست دشمنان در راستای ایجاد اختلاف بین مسلمان هاست


مدیرکل ادیان و مذاهب تبلیغات اسلامی گفت: جریان منحرف تکفیری ابزار دست دشمنان در راستای ایجاد اختلاف بین مسلمان هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حاتمیان ظهر شنبه در نشست مقدماتی کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام در بندرعباس گفت: استکبار با پخش جنایات جریان های تکفیری از شبکه های ماهواره ای، چهره ای زشت و خشن از اسلام به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام حاتمیان تصریح کرد: ایجاد رویکرد جدید تحت عنوان جنگ مذاهب و تفرقه بین ادیان مورد توجه جدی استکبار قرار گرفته و جریان منحرف تکفیری ابزار دست دشمنان در راستای ایجاد اختلاف بین مسلمان هاست.

وی با بیان اینکه جریان عجیبی که امروز در درون امت اسلامی به مسلمان کشی دست زده، دارای پشتوانه ای عقیدتی است، ادامه داد: جریان تکفیری با شعار گسترش توحید و مبارزه با شرک وارد صحنه شده است تا پشتوانه عقیدتی جذابی داشته باشد، اما این جریان با تعالیم اسلامی و سنت پیامبر(ص) هرگز سازگاری ندارد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: پس از بروز جنایات جریان های تکفیری و افراطی، رشد اسلام گرایی در دنیا به صفر رسیده است.

حاتمیان گفت: بسیاری از مستشرقین کتاب های زیادی را برای خشن جلوه دادن اسلام نوشتند اما تاثیر چندانی نداشت، در حالی که جنایات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان منحرف تکفیری ابزار دست دشمنان در راستای ایجاد اختلاف بین مسلمان هاست

جریان منحرف تکفیری ابزار دست دشمنان در راستای ایجاد اختلاف بین مسلمان هاست