مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 14:532014-10-25سياسي

دین سالم بدون توجه به سلامت دنیای مردم محقق نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: دین سالم بدون دنیای سالم نمی شود و روحانیت باید به دنیای مردم و سلامت دنیای مردم هم توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، در همایش مبلغین ماه محرم که عصر شنبه در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار شد، گفت: حادثه عاشورا آنقدر مهم است که حتی دشمن هم به آن توجه کرده است و سازمان های اطلاعاتی آمریکا با بررسی متوجه شدند در شیعه مرجعیت و عاشورا باعث توفندگی و مخالفت با نفوذ آن ها است.

وی افزود: نمونه های تاثیر گذاری مرجعیت هم زیاد است که می توان به فتوای میرزای شیرازی درباره تنباکو اشاره کرد.

وی بیان کرد:دشمن وقتی دید نمی تواند امام حسین (ع) را از مردم بگیرد دست به تحریف جریان عاشورا زد و متاسفانه امروز می بینیم که این اقدام درحال عملیاتی شدن است.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه می بینیم که برخی دستگیر شده اند که خرافه پرستی و روش های غربی و آمریکایی را عزاداری ها رواج می دادند.

وی اضافه کرد: عزاداری سنتی و درست یک تظاهرات میلیونی مقابل دشمنان اسلام است و نشان دهنده آن است که بعد از 1400 سال همچنان علیه ظلم شعار می دهیم.

وی با تاکید بر این که باید حواسمان باشد حادثه عاشورا دچار انحراف نشود، گفت: این جبه جنگ است و می خواهند امام حسین (ع) را از ما بگیرند و جایگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین سالم بدون توجه به سلامت دنیای مردم محقق نمی شود

دین سالم بدون توجه به سلامت دنیای مردم محقق نمی شود