مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 14:282014-10-25پزشكي

باران در اهواز هزار نفر را راهی بیمارستان کرد


یک بار دیگر بارانی که از آن با نام باران اسیدی نام برده می شود سبب شد تعدادی از شهروندان اهوازی با علائم بیماری های تنفسی به مراکز درمانی این شهر مراجعه کنند؛ اتفاقی که سال گذشته نیز افتاد و شمار زیادی از شهروندان اهوازی را دچار مشکل تنفسی و مراجعه به مراکز درمانی کرد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به دنبال بارندگی های اخیر تاکنون حدود یک هزار نفر با علائم بیماری های تنفسی به مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه مراجعه کرده اند.

ایرج نظری گفته است، هرچند ممکن است تعدادی از این موارد نیز به علت حساسیت های معمول فصلی باشد ولی چون بعد از بارندگی ایجاد شده ممکن است با موضوع بارندگی ارتباط داشته باشد.

وی البته از آمادگی کامل بیمارستان های استان خبر داده و اعلام کرده تمام نیازهای احتمالی نیز تهیه شده و تدابیر لازم برای وقوع بحران احتمالی اتخاذ شده است.

البته او اطمــینان می دهد که هـمهآسیب دیدگان اخیر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند و هیچ گونه بیمار بدحالی در هیچ کدام از بیمارستان ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه بستری نشد.

سال گذشته مسئولان استان خوزستان، آلودگی تاسیسات نفتی و صنعتی، آتش زدن مزارع نیشکر، انباشت زباله، سکون هوا و رطوبت 95 درصدی را عامل باران های اسیدی در اهواز ذکر کردند و حالا رییس اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران در اهواز هزار نفر را راهی بیمارستان کرد

باران در اهواز هزار نفر را راهی بیمارستان کرد