مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 14:032014-10-25ورزشي

طاهری: گسترش فولاد تبریز به دنبال انتقام از پدیده است


مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: می خواهیم مقابل تیم فوتبال پدیده بازی خوبی انجام داده و دست پر از این مسابقه خارج شویم.

- " و به نقل از روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، بیژن طاهری در نشست خبری پیش از بازی  با پدیده در جام حذفی با اعلام اینکه با توجه مسابقه اخیر با تیم پدیده در لیگ برتر، شناخت کافی از آنها کسب کرده ایم، گفت: تدابیر لازم را اندیشیده ایم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام داده و دست پر از این مسابقه خارج شویم و انتقام شکست قبلی را بگیریم.

بیژن طاهری با تقدیر از زحمات مهدی تارتار در تیم گسترش فولاد ابراز داشت: مهدی تارتار تا آخرین لحظه به فکر موفقیت گسترش فولاد بود و با حضور فراز کمالوند شوک مثبت به این تیم وارد شده و این موضوع در روند نتیجه گیری تیم موثر خواهد بود.

طاهری مسابقات جام حذفی را فرصت مناسبی برای شناخت تیم از جانب کمالوند دانست و تصریح کرد: با این حال، چنین موضوعی دلیل آن نیست که برای جام حذفی برنامه نداشته باشیم.

مربی تیم گسترش فولاد در خصوص مشکل این تیم در ضربات آخر اظهار داشت:  بعد از حضور فراز کمالوند، روی این نقطه ضعف و بقیه موارد، کار کرده ایم تا بتوانیم با نتایج بهتری از زمین خارج شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاهری: گسترش فولاد تبریز به دنبال انتقام از پدیده است

طاهری: گسترش فولاد تبریز به دنبال انتقام از پدیده است