مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 13:182014-10-25اقتصادي

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین: 33 موافقت اصولی ساخت هتل در قزوین ابطال شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: 33 موافقت اصولی ساخت هتل در استان قزوین که معادل 62 درصد سرمایه گذاران بخش هتل بود، - " از قزوین، محمدعلی حضرتی ها در دهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که عصر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پیرو دستور استاندار مجموعه موافقت های اصولی صادره هتل در استان قزوین از سال 85 تا 93 مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در مجموع طی این سال ها 53 موافقت اصولی صادر شده که بیشترین تعداد آن که 11 مورد بود در سال 89 و کمترین تعداد آن که یک مورد بوده در سال جاری صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اضافه کرد: از مجموعه موافقت های اصولی که در سطح استان صادر شده 31 مورد در شهرستان قزوین، 9 مورد در شهرستان تاکستان، چهار مورد در شهرستان آبیک، سه مورد در شهرستان بویین زهرا و یک مورد در شهر آوج بوده است.

حضرتی ها ادامه داد: از نظر نوع خدمات و درجه هتل ها برای پنج هتل پنج ستاره، 9 هتل چهار ستاره، 18 هتل سه ستاره و چهار هتل آپارتمان موافقت اصولی صادر شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع 33 موافقت اصولی به دلیل این که تاکنون اقدام اجرایی برای احداث هتل صورت نگرفته بود، ابطال شده و در حال حاضر با 38 درصد از موافقت های اصولی صادر شده سروکار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین: 33 موافقت اصولی ساخت هتل در قزوین ابطال شد

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین: 33 موافقت اصولی ساخت هتل در قزوین ابطال شد