مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 13:082014-10-25اقتصادي

برای نخستین بار در کشور کارخانه تخته های هوشمند در سیرجان به بهره برداری رسید


نخستین کارخانه تولید تخته های هوشمند در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با مشارکت سرمایه گذار خارجی به بهره برداری رسید.

- " از سیرجان، بعد از ظهر امروز طی مراسمی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، کارخانه تولید تخته های هوشمند آموزشی به بهره برداری رسید.

محمد ترک زاده مدیر عامل شرکت تعاونی بهارستان رایان که مسئولیت کارخانه تولید این محصول را دارد، گفت : این نخستین کارخانه تولید تخته های آموزشی هوشمند است که در کشور راه اندازی شد و براساس طرح تعاونی بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار و هزینه را در برداشته است.

وی افزود: این کارخانه با ظرفیت تولید 12 هزار تخته آموزشی هوشمند در سال فعالیت خود را آغاز کرد و برای 15 نفر ایجاد اشتغال دارد.

ترک زاده افزود: با فراهم شدن امکانات طرح توسعه این مرکز تولیدی نیز در برنامه است که در دو فاز دیگر افزایش تولید و اشتغال تا سه برابر را داریم.

وی سهم سرمایه گذار چینی را در این کارخانه 20 درصد عنوان کرد و بیان داشت: 80 درصد این مرکز تولیدی مربوط به سرمایه گذاری ایرانی است و بخشی از محصول تولیدی هم به خارج از کشور در اجرای طرح صادرات غیرنفتی است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز گفت: 25 درصد اقتصاد کشور و استان کرمان در قالب بخش تعاون است و امروز این تعاونی در قالب شرکت های دانش بنیان است تا بتواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار در کشور کارخانه تخته های هوشمند در سیرجان به بهره برداری رسید

برای نخستین بار در کشور کارخانه تخته های هوشمند در سیرجان به بهره برداری رسید