مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 12:482014-10-25اجتماعي

آزادسازی 90 هکتار از اراضی منطقه حفاظت شده ورجین از دست زمین خواران


اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در هفته گذشته با اجرای طرح های جهادی، اقدام به رفع تصرف کامل بخشی از اراضی تصرف شده توسط متخلفین در منطقه حفاظت شده ورجین و پارک ملی خجیر و نیز تخریب واحدهای بازیافت آلومینیوم و کوره های غیر مجاز ذغال گیری در سطح استان تهران کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امین افتخار مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران در این خصوص اظهارکرد: پس از شناسایی اراضی تصرف شده در منطقه حفاظت شده ورجین شهرستان شمیرانات، با عنوان پرونده بزرگ زمین خواری 300 هکتاری در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان تهران، اقدام لازم در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و رفع تصرف اراضی در این منطقه توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان آغاز شد.

وی با اشاره به همکاری شایسته فرمانداری شمیرانات، حوزه قضایی شهرستان و پلیس امنیت در این رفع تصرفات اظهار داشت: در هفته گذشته طی چند روز جمعا حدود 61 هکتار از این اراضی رفع تصرف گردید که مجموعا بعد از پیگیری های انجام شده حدود 90 هکتار از اراضی این منطقه از چنگال متخلفین خارج و به بیت المال برگردانده شد.

مشاور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه همزمان با این حرکت جهادی بارش شدید رحمت الهی طی هفته گذشته نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 90 هکتار از اراضی منطقه حفاظت شده ورجین از دست زمین خواران

آزادسازی 90 هکتار از اراضی منطقه حفاظت شده ورجین از دست زمین خواران