مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 12:432014-10-25بين الملل

رهبر کمیته دینی مهاجران تاجیک در روسیه بازداشت شد


رهبر کمیته دینی جنبش مهاجران تاجیک در جنوب شرق مسکو بازداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، رهبر کمیته دینی جنبش مهاجران تاجیک در جنوب شرقی مسکو بازداشت شد.

به گفته این سایت خبری،وی 24 اکتبر سال جاری(2 آبان) در منطقه جنوب شرقی مسکو توسط عده ای که خود را ماموران امنیتی این کشور اعلام کردند، بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین منبع، این افراد در ابتدا علت بازداشت ملا خیرالدین عبدالله را انتشار سخنانی با عنوان صدای کارگران تاجیک در بازار این کشور اعلام کردند اقدامی که طبق قانون روسیه جرم شناخته می شود.

درست یک روز پس از اعلام دلیل بازداشت، روسیه با تکذیب دلیل قبلی، این اقدام را در راستای درخواست پلیس بین الملل و خواست این نهاد برای بازگرداندن وی به تاجیکستان عنوان کرد.

بازداشت رهبر کمیته دینی جنبش مهاجران تاجیک در مسکو در حالی است که به گفته برخی مهاجرین، بازداشت رهبر این سازمان به خاطر اعتراضات این جنبش به ارزان بودن نیروی مهاجران کاری تاجیک در روسیه می باشد.

انتهای پیام/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کمیته دینی مهاجران تاجیک در روسیه بازداشت شد

رهبر کمیته دینی مهاجران تاجیک در روسیه بازداشت شد