مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 12:332014-10-25ورزشي

شبکه سه صراحت و صداقت نود را قربانی منافع خود می ‎کند


فعلا که مدیران شبکه سه صداقت و صراحت نود را گرو گرفته اند اما همین دوشنبه که به دلیل عدم حضور دوربین های صدا و سیما در ورزشگاه ها هیچ ویدئویی برای نمایش در نود وجود ندارد بهترین فرصت برای مدیران سازمان صدا و سیماست تا اجازه دهند در برنامه نود پرونده حق .

- خیلی وقت ها شده که عملکرد صدا و سیما مورد انتقاد قرار گرفته و خیلی از موارد بوده که افکار عمومی از جانبداری و یک سویه به میدان رفتن رسانه ملی در موضوعی ناراحت شده و اعتراض کردند.

اما در همه این سال ها یک برنامه صریح و قاطع بوده که صداقت و صراحت اش همواره رضایت عمومی را در پی داشته و صد البته صدا و سیما هم با نمایش آن در ویترین خود همیشه سعی کرده ضربه انتقادات را بگیرد.

برنامه نود که نماد صراحت و صداقت رسانه ملی است و شهرتش به حدی است که برنامه های افشاگرایانه حوزه های دیگر برای نشان دادن تیزی انتقاداتشان نام نود را به صفت خود اضافه می کنند.

نود سیاسی.

نود فرهنگی.

نود اقتصادی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال لیگ برتر در ایران از آن دست موضوعات داغ و مهیجی است که در یک هفته اخیر خیلی شدید و در سه ماه گذشته جز موضوعات مهم فوتبال کشورمان بوده و واکنش های زیادی را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سه صراحت و صداقت نود را قربانی منافع خود می ‎کند

شبکه سه صراحت و صداقت نود را قربانی منافع خود می ‎کند