مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 12:082014-10-25اجتماعي

مدیر بهسازی شهری شهرداری مشهد خبر داد بهسازی 920 هزار متر از پیاده روهای مشهد


مدیر طراحی و بهسازی شهرداری مشهد گفت: تاکنون 920 هزار متر از پیاده روهای مشهد بهسازی شده است.

- " از مشهد، حسین طاهرپور ظهر امروز در نشست خبری که در شهرداری مشهد برگزار شد، در ارتباط با مبادی ورودی شهر مشهد اظهار داشت: برای مدیریت شهری مشهد بسیار مهم است که شهر ورودی مناسبی داشته باشد و این موضوع نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: البته در ورودی شهر مشهد از محور غرب به دلیل پارک ها  و فضای سبز مشکل زیادی نداریم و در ورودی های دیگر نیز درحال بهسازی هستیم و همچنین در منطقه 10 به دنبال ورودی جدیدی هستیم و فضا آرایی مناسبی را نیز برای آن درنظر گرفتیم و در ارتباط با ورودی از سمت نیشابور نیز برنامه هایی داریم و بنا داریم امکاناتی را برای زائران فراهم کنیم.

طاهرپور در ارتباط با بهسازی پیاده روهای شهر مشهد نیز گفت: در بحث بهسازی پیاده روها که یک پروژه شهری است یک میلیون و 880 هزار متر مربع برای بهسازی طراحی شده است.

مدیر طراحی و بهسازی شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تاکنون از این مقدار 920 هزار متر اجرا شده و در تمام این پروژه ما مبلمان شهری و همچنین رفع مانع را درنظر گرفته ایم.

طاهرپور بیان کرد: در این پروژه 129 هزار متر خط ویژه نابینایان نیز  اجرا شده و همچنین در پروژه هایی که شهرداری مشهد آنها را جدید احداث می کند نیز این موارد مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بهسازی شهری شهرداری مشهد خبر داد بهسازی 920 هزار متر از پیاده روهای مشهد

مدیر بهسازی شهری شهرداری مشهد خبر داد بهسازی 920 هزار متر از پیاده روهای مشهد