مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 11:382014-10-25اقتصادي

اعتراف وزیر کار فرانسه به شکست دولت در مبارزه با معضل بیکاری


در پی انتشاز آمار مربوط به افزایش قابل توجه بیکاری در فرانسه، وزیر کار این کشور در اظهاراتی به شکست دولت سوسیالیست این کشور در مبارزه با این معضل اعتراف کرد.

- "، در پی انتشار آمار مربوط به افزایش قابل توجه بیکاری در فرانسه وزیر کار این کشور در گفت وگو با روزنامه فرانسوی لوپاریزین به شکست دولت در امر مبارزه با بیکاری اعتراف کرد.

فرانسوآ ربسامن در اظهاراتی اعلام کرد: باید صادقانه بگوییم که دولت در قبال مسئله بیکاری با شکست مواجه شده و ما در حال شکست هستیم.

این موضوع که ما هر ماه باید افزایش میزان بیکاری در کشور را اعلام کنیم عذاب آور است.

اعتراف وزیر کار فرانسه به شکست دولت در مبارزه با معضل بیکاری در حالی صورت می گیرد که وزارت کار فرانسه روز جمعه (دیروز) در تازه ترین آمار منتشره از افزایش قابل توجهی بیکاری در فرانسه در ماه سپتامبر گذشته خبر داد.

  بر اساس تازه ترین آمار منتشره از سوی وزارت کار فرانسه، شمار متقاضیان جویای کار ثبت شده در مؤسسه کاریابی فرانسه در قالب گروه A که هیچگونه شغلی ندارند، بار دیگر شاهد افزایش شش دهم درصدی یا به عبارتی افزایش 19 هزار و 200 نفری در ماه سپتامبر گذشته بوده و در مجموع بیش از سه میلیون و 430 هزار نفر از مردم فرانسه در حال حاضر فاقد شغل هستند که این رکورد جدیدی از آمار بیکاری در این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف وزیر کار فرانسه به شکست دولت در مبارزه با معضل بیکاری

اعتراف وزیر کار فرانسه به شکست دولت در مبارزه با معضل بیکاری