مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 11:022014-10-25سياسي

تکمیلی // عراقچی : از حقوق هسته ای کشور قدمی به عقب نخواهیم رفت


معاون امور حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه درباره اظهارات وندی شرمن گفت : مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 در مسیر سخت و پرفراز و نشیبی پیش می رود و اتمام آن در مهلت مقرر از چشم انداز روشنی برخوردار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل دیپلماسی رسانه ای عباس عراقچی افزود : بدون تردید تلاش برای مذاکره از طریق رسانه ها به جای میز مذاکره و بیان علنی مطالبات سیاسی به خصوص چنانچه با زیاده خواهی های غیر منطقی همراه باشد نه تنها کمکی به پیش برد مذاکرات و رسیدن به توافق نهایی تا قبل از موعد مقرر نمی کند بلکه مسیر دشوار فعلی را هر چه سخت تر و ناپیمودنی می نماید.

معاون وزیر خارجه اضافه کرد : جمهوری اسلامی ایران بر اساس سیاست اصولی خود که مبتنی بر رد تمامی سلاح های کشتار جمعی از جمله سلاح های هسته ای بر اساس فتوای مقام معظم رهبری می باشد، وارد مذاکرات هسته ای شده و با حسن نیت این مذاکرات را تا حصول نتیجه نهایی دنبال خواهد کرد .

وی افزود : ما نیز معتقدیم که فرصت موجود فرصت مغتنمی است که تکرار آن شاید به آسانی برای هیچ کدام از طرفها مقدور نباشد ، ما اطمینان داریم چنانچه طرف مقابل بر هدف ادعایی خود در مذاکرات یعنی کسب اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران صادق و پایبند باشد رسیدن به این هدف کار چندان مشکلی نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیلی // عراقچی : از حقوق هسته ای کشور قدمی به عقب نخواهیم رفت

تکمیلی // عراقچی : از حقوق هسته ای کشور قدمی به عقب نخواهیم رفت