مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 10:582014-10-25سياسي

استاندار قزوین: اصلاح سبک زندگی کاهش تولید زباله را به دنبال دارد


مردم جامعه باید با عواقب عدم ساماندهی بهداشتی زباله آگاه شوند و با تغییر سبک زندگی نسبت به کاهش آن تلاش کنند زیرا اصلاح سبک زندگی کاهش تولید زباله را به دنبال دارد.

- " از قزوین، مرتضی روزبه در دهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تعامل بسیار خوبی در استان قزوین بین دستگاه قضایی استان و دیگر دستگاه های اجرایی وجود دارد که موجب پیشرفت برخی از امور شده است.

وی افزود: رییس دادگستری استان نیز در رفع مشکلات و گره های کهنه ای که در بخش های مختلف این استان وجود دارد، اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده که امیدواریم با همت وی این گره های کهنه برطرف شود.

استاندار قزوین با اشاره به بحث تولید و صادرات کشمش استان اضافه کرد: توجه به تولیدکننده و صادرکننده باید توأم با یکدیگر باشد تا با مشکلی روبرو نشویم بنابراین باید ترتیبی اتخاذ شود تا از مرحله آغازین تولید تا مرحله صادرات مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد.

روزبه ادامه داد: اگر وقفه ای در هر یک از مراحل تولید تا صادرات محصول به وجود آید موجب وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری بر تولیدکننده یا صادرکننده می شود که این امر به تبع خود برای استان مشکل آفرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: اصلاح سبک زندگی کاهش تولید زباله را به دنبال دارد

استاندار قزوین: اصلاح سبک زندگی کاهش تولید زباله را به دنبال دارد