مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 10:582014-10-25سياسي

احیای ارزش های جاده ابریشم سرآغازی برای خروج از چالش ها و بحران های جهانی


معاون هماهنگی و امور بین الملل شهردار اصفهان بازشناسی جاده ابریشم در راستای ایجاد دنیایی بهتر با صلح و دوستی را ضروری دانست و گفت: - احیای ارزش های جاده ابریشم می تواند سرآغازی برای خروج از چالش ها و بحران های جهانی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید مهدی جمالی نژاد ظهر شنبه در همایش راه ابریشم که با حضور مسئولین اصفهان و کره جنوبی در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد با بیان اینکه ارتباط متقابل برای تحکیم روابط بین ملت ها مهم ترین ساز و کار در قرون گذشته بوده است، اظهار داشت: ارتباط مستقیم می تواند انسان ها را بیشتر به سمت دوستی ها بکشاند.

وی در ادامه استفاده از ظرفیت های راه ابریشم برای ایجاد دوستی بین ملت ها را ضروری عنوان کرد و بیان داشت: راه ابریشم همانند زنجیری است که کشورهای در مسیر آن حلقه های این زنجیر هستند و در این راستا برنامه ریزی های لازم در راستای ایجاد تعاملات کشورهای در مسیر راه ابریشم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی و امور بین الملل شهرداری اصفهان افزود: اگر چه در حال حاضر راه ابریشم از رونق افتاده است اما پرداختن به آن می تواند در ایجاد تعاملات بیت کشورها نقش بسزایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای ارزش های جاده ابریشم سرآغازی برای خروج از چالش ها و بحران های جهانی

احیای ارزش های جاده ابریشم سرآغازی برای خروج از چالش ها و بحران های جهانی