مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 10:532014-10-25فرهنگي

ویژگی جشنواره"مدهامتان"پرداختن به تفسیر و مفاهیم قرآن است


معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: مهمترین ویژگی جشنواره قرآنی "مدهامتان" پرداختن به موضوع تفسیر و مفاهیم قرآن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، مرتضی طاهریان در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی مد ها‏‏متان که با حضور فعالان قرآنی کانون‎‎های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در سالن فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به ضرورت تمسک و توسل به قرآن در فعالیت‎‎ها، گفت: هر چه ما بیشتر از معارف قرآن فاصله بگیریم بیشتر با مشکل روبرو می‏‏ شویم.

وی گفت: اگر در بین برخی از مسلمانان کج روی‏‏ هایی وجود دارد، علت اصلی آن فاصله گرفتن از مفاهیم قرآن است و در هر جا که مسلمانان به افتخاری دست پیدا کرده‏‏ اند، در پرتو همین مفاهیم قرآن بوده است.

طاهریان با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت‏‏ های بی‏‏ نظیر ملت ایران، گفت: دوران دفاع مقدس گواهی خوبی بر این امر است چرا که مردم این کشور با تمسک به قرآن و مفاهیم آن به جنگ با دشمن پرداختند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

وی انجام فعالیت‏‏ های قرآنی گوناگون را از رسالت‏‏ های کانون‎‎های فرهنگی هنری مساجد دانست و اظهار کرد: در این راستا جشنواره قرآنی مد هامتان برای نهمین بار در بین فعالان قرآنی کانون‎‎های مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی جشنواره"مدهامتان"پرداختن به تفسیر و مفاهیم قرآن است

ویژگی جشنواره"مدهامتان"پرداختن به تفسیر و مفاهیم قرآن است