مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 10:232014-10-25حوادث

اجاره قاتل 15 میلیونی برای رسیدن به ارثیه میلیاردی


در تیر ماه سال جاری، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره کشف جسد در یک واحد آپارتمانی در خیابان فاطمی – نبش خیابان جمال زاده، به کلانتری 125 یوسف آباد اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمردم سالاری، با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که پیرمردی 80 ساله که به تنهایی زندگی می کرده، توسط قاتل یا قاتلین به قتل رسیده و تمامی اموال و مدارک داخل گاوصندوق خانه اش نیز سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور قاضی بوستان زاده، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نحوه کشف جسدبا آغاز تحقیقات، کارآگاهان به تحقیق از خدمتکار مقتول پرداختند؛ این شخص در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مدتی است که به عنوان خدمتکار به منزل مقتول رفت و آمد دارم و به همین علت، دسته کلید خانه وی را در اختیار دارم؛ بعد از ظهر هر روز برای انجام کارهای خدماتی از قبیل نظافت و دادن غذا و .

به خانه مقتول می رفتم و در روز پنجم تیر93 نیز طبق روال همیشگی، در ساعت 20 به خانه مقتول رفتم ؛ ابتدا تصور کردم که مقتول در حال استراحت است اما پس از گذشت مدتی، زمانیکه از وی خبر نشد، برای دادن دارو به داخل اتاق خواب رفتم و در آنجا بود که متوجه شدم، سر ایشان از ناحیه پیشانی شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره قاتل 15 میلیونی برای رسیدن به ارثیه میلیاردی

اجاره قاتل 15 میلیونی برای رسیدن به ارثیه میلیاردی